DSi is the thing...

ok så det e lääääääänge sen jag skrev. MEN jag e ju en så FRUKTANSVÄRT upptagen människa så man kan ju inte begära så mycket mer....:)) jaja iallafall så har det hänt lite sen sist. ehh....jag har jobbat en massa OCH så har jag börjat gå till jobbet och hem igen och har man tur så bränner man både en och två kalorier på köpet.  Det e ju näst intill sommar nu så det blir ett antal timmar på altanen med nåt i handen...kaffe eller öl eller dyl. Jag har även fått en sprillans nu familje medlem. Nya DSi!!!!! Taadaaaaaaaaaa....... Den e lite bättre, lite tuffare, lite smartare....och framförallt...Nyare. (tur att man e lättroad) Så Jonathans iPHONE kan slänga sej i väggen!!  Vad mer har hänt?? Jo mamma har fått en njure av moster Gitte, det e ju inte illa va?? Ska ju häsla på i Skåneland snart så då kan man ju fira av moster lite :)
Kusin Becca e gift nu och fortfarande,, om allt vill sej väl :)) Men det får man ju hoppas, ska ringa och förhöra henne sen tror jag...... Jag har inte drabbats av svin influensan än tack och lov. Den vill man ju inte ha. Låter det inte lite extra äckligt att kalla den SVIN flunsan?? Vad kommer härnäst?? Chiuaua feber (hur stavas chiuaua??) sparv infektion? spenatonella?? Jag skulle gärna arbeta med att ge namn åt sånt. Eller varför inte namnge stormar, det verkar ju också kul. Men VARFÖR får alla stormar så harmlösa och fula namn?? Gudrun???? Hello!!! Den borde ju heta Spike eller He-man eller nåt annat tufft. Gudrun....suck......Hette inte den senaste Per? Finns det nåt snällare namn?? Nils kanske....
Nu tror jag tv.n ropade på mej och ville ha lite sällskap så jag får väl a nu. Hopppas det e sol hos just DEJ nu.....

Kommentarer
Postat av: Kusin J

Tror du på fullaste allvar att din DSi hotar min iPhone?! Min iPhone skulle lätt ta din maskin i armbrytning, kasta upp den i luften och göra en nacksving tills den ber om nåd!! ;-)

Jag har ju för bövelen en fartkameravarnare i min telefon!!!! Kan du slå det?! Nä just det ;-) Hahahaha

2009-05-03 @ 11:29:28
URL: http://jonathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0