På allmän begäran...

Allmänheter klagar, jag skriver för sällan (denna allmänhet e dock bara en person vad jag vet men ändå........you know who you are) Ja vad ska man rapportera om härifrån då? Händer ju typ ingenting. Jaja, vad e väl en bal på slottet?? Jag
sitter och skriver på min bästa kompis i hela världen, min Toshiba, som jag adopterade när jag var i USA. Vi fann varandra direkt och har varit oskiljaktiga sen dess. Problemet e ju bara att tangent bordet e lite annorlunda. Har anpassat  det till svensk version så ingenting är där det ska vara. Vill jag tex ha ett frågetecken så får jag trycka på -  vill jag ha - får jag trycka på /  vill jag ha / får jag trycka på &....ja ni fattar vinken va? Går jättebra....tills man sätter sej vid en svensk dator, där saker och ting faktiskt är där det ska. "Saker är inte alltid vad det ser ut att vara" får en helt ny innebörd. Ooooo vad jag saknar USA, vill dit igen sååååååå mycket!! ÄVEN om deras tangentbord e helt crazy. Att vakna  mitt i öknen (ja asså på ett hotell naturligtvis) gå 10 meter till Starbucks och beställa en Mocca-frappuchino-mint-chocco-kocko-knäppo-latte eller vad den nu hette....Gå ett par steg till och inta en delikat frukost på Tacco Bell. Nä, det kan inte bli så mycket bättre än så.....Kanske nästa år......
Nåt alla talar om e ju vädet och ja det e ju vår nu känns det som...bla bla bla va kul bla bla.
På lördag om 1 vecka och en dag då smäller det. Kusin och rullar-polaren ska gänga sej. Det ska bli fest i dagarna sju och...eller ja...en dag iallafall. Tror inte dom har tillräckligt med dricka för att hålla mej i fest stämning i sju dagar. men kul ska det bli iallafall. Men mer om det sen....hade en otroligt jobbig dröm inatt att jag glömde mina skor och...ja det var jobbigt.
Nu ska jag surfa lite och se om det har hänt nåt ute i den stora vida världen. Ska bättra mej i bloggandet, jag looooovar!!
Ha en kul söndag alla glada!!Allmänheter klagar, jag skriver för sällan (denna allmänhet e dock bara en person vad jag vet men ändå........you know who you are) Ja vad ska man rapportera om härifrån då? Händer ju typ ingenting. Jaja, vad e väl en bal på slottet?? Jag   sitter och skriver på min bästa kompis i hela världen, min Toshiba, som jag adopterade när jag var i USA. Vi fann varandra direkt och har varit oskiljaktiga sen dess. Problemet e ju bara att tangent bordet e lite annorlunda. Har anpassat  det till svensk version så ingenting är där det ska vara. Vill jag tex ha ett frågetecken så får jag trycka på -  vill jag ha - får jag trycka på /  vill jag ha / får jag trycka på &....ja ni fattar vinken va? Går jättebra....tills man sätter sej vid en svensk dator, där saker och ting faktiskt är där det ska.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Bra att du börjar blogga lite mer regelbundet nu fia! Jag lider med dig och din längtan till USA, fast man kanske ska vänta nu tills jänkarna får koll på sina pengar och så...sen drar vi dit och visar dom var skåpet ska stå :-)

2009-03-23 @ 02:02:05
URL: http://jonathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0