LP+MP3=?

Ja såhär på en söndag kan man ju skoja till det hela och skriva från ett annat håll. Skrev inget igår som jag lovade men ta det lugnt, andas ut...jag lever. Förstår att ni måste ha suttit och oroat er hela dan igår. Var hos ett kul gäng som jag även e släkt med till viss del, enligt vissa opålitliga källor. Men det e inget vi talar högt om :) Nä, vi hade jättekul, iallafall jag :) Hittade en angenäm samling med LP plattor som man kunde bläddra i och vara lite nostalgisk. LP plattan e ju nåt av det underbaraste som finns, med allt krasp och sånt. Liiiite svårt att få in i mp3 spelaren bara men skam den som ger sej :) Imorgon e det tillbax till dom kalla saltgruvorna, eller som vissa kallar det :jobbet....Nånting säger mej att det e reklam imorgon men jag hoppas att det bara e ett rykte. Har spelat DS så fingrarna blöder, måste nog in på avvänjnings klinik snart(stavas det så?? Ser inte rätt ut)....Jag lyckas inte slå mitt eget rekord :(
Nu ska mamma Bakis göra en alldeles egen kebabrulle och det blir ju ett äventyr bara det. 1:Slakta ett lamm 2: Hitta en grill i källaren...ja ni fattar ju vilket projet det e ....


Kommentarer
Postat av: jonatan

Du kanske har rätt i att daniel otfast var yorgo, men hursomhelst så fick ju jag aldrig vara Cogo, och det var det som smärta mig mest ;-)



Och yes, det är kul i kiruna ;-)



Nu vill jag läsa en ny rapport ifrån målilla i din blogg. Kanske avslöja datumet för er visit upp till stockholm?!? Då blir det PARTY IN DA HOUSE!!! :-)

2009-03-14 @ 09:46:48
URL: http://jonathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0