Kaffe-när inget annat hjälper...

Sitter man här vid en alldeles ohuman tid med sprängande huvudvärk som skriker "sjukanmääääl dej!!" men plikt trogen som man är så hoppas man att ett par liter kaffe kan bota alla bekymmer i världen. KAffe va det ja....Svart som natten och så starkt att tårna viker sej. Finns det nåt bättre?? Det tråkiga med kaffe e att göra det....Här på vishan finns det inget coffee house som man kan svänga förbi. Här e man sin egen hantverkare. Och även om det fanns så hade deras kaffe inte levt upp till mina förväntningar utan hade lämnat mej stående med ett sarkastiskt "kallar ni det här kaffe?" väsande från mina läppar. Hur man överlevde i Usa i 3 veckor är ju ett mirakel för dom kan INTE göra kaffe. I övrigt tror jag inte att denna dag har så mycket överraskningar att bjuda på. Ska köra ut "Vi i villa" idag....ja redan där e ju party stämningen på topp :) Sen vill jag hälsa till Becca som läser allt jag skriver hur tråkigt det än är-hej hej på dej Fräcka Becca!! Vi syns snart. Hon ska gifta sej i mars och jag är en av fotograferna så hon måste fjäska för mej nu :)))) Nähä, nu måste jag fixa mej till jobbet...see ya sooooooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0