Here we go...

Hej hopp, här kommer mitt första inlägg. Vi får väl se hur det går, om jag hittar runt i alla menyer och sånt :)) Tänkte lägga upp en bild mä, men jag vet inte vad som är en bra första bild...den som ska lägga hela grunden för allt vad denna blogg ska stå för. Ska leta lite i arkivet och se vad som känns rätt. Eftersom jag lever ett relativt händelselöst liv, så blir det mycket vardag med allt vad det innebär. 4 katter som ibland är nära att knäcka mitt psyke, brev som tappas och ligger på marken PRECIS tills man kommer fram,.....och blåser sedan iväg för att bjuda hela världen till att skåda en tafatt stackars brevbärare i sina desperata försök att bevara nån form av värdighet i en kamp som aldrig går att vinna. Typ bara ern massa trams, så om du gillar djupa filosofiska funderingar - fortsätt leta! För här e det brist på den varan... Jag tror det får räcka nu, jag ska spendera resten av kvällen med min best bud...min tv :)) See ya....dont wanna bee ya!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha vilken lysande början!! Ska följa denna blogg med spänning:) Good luck!

2009-01-26 @ 19:17:34
Postat av: Fräckabecca

Det va jag som skrev...

2009-01-26 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0