Smidig som ett kylskåp...

Hooopp!! Jag e hemma igen fast mer död än levande skulle jag tro:) Bröllopet gick bra, festen va jättekul. Har dock dansat sönder varenda benmuskel.....det finns en gräns för hur länge man kan köra  The Running man....även han behöver ju vila ibland. jaja, det var skoj iallafall, stapplade in i hemmets lugna vrå framåt 4 tiden(längesen jag vart uppe så sent...eller tidigt kanske jag ska säga). Då ville katterna köra lite running man, en tradition dom har när vi varit borta. Tänk om vi också gjorde så, rusade fram och tillbaka i ren glädjeyra över att komma hem. Nä, det räcker att man gör bort sej på dansgolvet :)
Idag försöker jag röra mej så lite det bara går. Min kropp måste fått en chock av all kalori slösande aktivitet. Men dont worry, jag fyllde på lagret så det iallafall höll sej på plus minus noll. Imorgon e det back to basic, jobb och allt sånt. Börja laga lite mat igen, kyckling file kanske ? :0 Tyckte väl det var lite väl krispigt sist :)
Äh nu orkar jag inte mer men jag kommer väl tillbaka snart igen. see ya!!

Kommentarer
Postat av: bruno

denna dsi ar fantastisk.

2009-04-30 @ 19:18:07
URL: http://www.dinstoradag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0