Pain! Lost of pain....

Litet citat från "En riddares historia"...se den, den e skitbra.
jaja, nu e det torsdag men det känns som fredag idag för jag e ledig imorgon minsann. Ska ju till Sölvesborg och cuz Becca som gifter sej på lördag. Partey!! (läses med lite svängig engelska) I mina förberedelser för denna högtidliga tillställning så gick jag min vana trogen för att fixa mina naglar. ja, jag e SÅ fåfäng. Ett trevligt litet ställe i vanliga fall men denna dag fick jag en nybörjare och redan efter första filningen började jag misstänka att jag var hennes första kund (läs :offer") Hon slet som ett djur i en halvtimme, sen tog en av killarna över (japp, ni läste rätt: KILLARNA) Han fick göra om allt från början . Problemet var bara att hon hade filat på rätt friskt så jag fick i princip hela nageln bortpolerad och det, mina vänner, var inte skönt! Dom fick jobba sent den kvällen för mej och med blödande nagelband stapplade jag ut från Fåfängans Tempel och började resan hem. Men nu ska jag inte hänga läpp för det, sår läker alltid och "det går över när du gifter dej" som pappa alltid sa. Undrar vad som gäller när man redan e gift!??? "Det går över när Becca gifter sej"..... ja så måste det vara. Sen så har jag inhandlat en sån där mini väska som man måste ha till den typen av klänning jag ska ha. Helt värdelöst, hur ska jag få plats med vodka flaskan och min DS?? Allt jag har plats för e ju typ en tops att klia örat med och kanske, om jag pressar hårt, en alvedon. Och den e ju menigslös om jag inte får med flaskan....Ja dessa bekymmer. Vem bestämde att man inte kan ha en rymlig ryggsäck till festklänning?? Då kunde jag ju tom smuggla med min katt Pysen som skulle gilla lite kalasande. Nu ska jag titta på Parlamentet och ge magmusklerna en omgång (den enda träning dom får, kan jag tillägga.....träning!! Måste va samma kille som kom på den puckade iden......... efter väskan såklart)

Kommentarer
Postat av: jonathan

Fia, den bästa väskan för ditt ändamål är ju en gammal hederlig ryggsäck, precis som du säger. Då får du plats med en 75:a vodka och dessutom alla DS spel du har. Strunta i katten utan lägg till en bag-in-box för nöjes skull :-)



Nu är jag på toyotaverkstan för en liten undersökning av min pärla...hoppas hon inte är alltför dålig bara, håller tummarna.

2009-03-30 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0