GÖTEBORG!!

Jaha, nu sitter man här, ensam och övergiven, på ett tjusigt hotell i Göteborg. Har en hel dag att spendera på egen hand. Frukosten e avklarad och nu e det väl bara att vänta på att baren ska öppna haha. Vilken tur att moster Gitte kommer hit idag, då blir det lite fart och fläkt. Jag har fakist lite fundering på att dra bort till saluhallen och göra det jag tycker e en av de roligaste grejer man kan göra. Kolla på en massa mat och konstiga kryddor...och så handla lite med naturligtvis.
Imorgon ska vi fota ett bröllop muy grande och det kommer bli en lååååång och jobbig dag men resultatet e välkommet-pengarna :) Igår kväll åt jag en av de godaste fiskar jag ätit i hela mitt tror jag (och den dyraste mä kan jag ana) Japp, living la vida loca :) Men allvarligt, när öppnar baren.....Klockan e ju faktiskt  08.45........En dusch först kanske och sen en promenix på avenyn....jaja, ni fattar att det blir inte roligare bloggande än såhär....syns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0