Who am I ??




Hej hopp!!!
Nu undrar ni nog va detta e för en liten tok. Ser ut som nåt väsen från en sunkig b-film från 85. Men nej det e min Pysen, den stympade stackaren som inte förstår sej på kvinnor mer. Inte konstigt han ser så vilsen ut. Speciellt inte när det nu e TVÅ töser här i huset som går och trånar.Han sitter bara i ett hörn med tom blick och ser bortkommen ut. Nånstans i sitt undermedvetna så känner han nog att han borde ge nån form av respons till dessa lockrop men han kan helt enkelt inte komma underfund med vad det kan va. Och skulle han det så skulle resultatet inte bli vidare lyckat.  Jaja, det ska inte vara lätt här i världen som man alltid har hört..... Idag e det söndag, den tråkigate dan på hela jordklotet. Sitter bara och väntar på att det ska bli fredag igen. Sitter och slurpar upp som sista dropparna vin i huset och ser en hund som sitter och skiter utanför. Nice!! Vem behöver tv?? Imorgon e det ju som sagt måndag, alla dieters födelsedag. Kort livslängd bara, för dom dör alltid på tisdagen. Varför finns det ingen diet där pizza och öl e basfödan??  Hur som haver så måste jag fixa min frukost till imorgon, det e ju trots allt reklamdag imorgon så jag hoppas ni tittar igenom den och inte bara slänger den!! Vi hörs snart igen , simma lugnt och kom ihåg att det finns alltid nån som har det värre än du....jag tex...

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Pizza och öl funkar perfekt som diet tycker jag!! Den dieten bygger på kroppen lika mycket som styrketräning, fast på ett annat sätt ;-)

2009-02-02 @ 00:09:24
URL: http://jonathan.blogg.se/
Postat av: Fräckabecca

Pizza o öl byggde min kropp. Kommer ut m en träningsbok som visar hur man kan flexa musklerna medans man i ena handen för en iskall öl till munnen, för att möta upp den andra handen med pizzan, när du sänker ölen till bordet. En bok för alla som oss. Snart i en affär nära dig. Håll ut!

2009-02-13 @ 09:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0