I april vet man inte vad som händer,...

Jaha då var det torsdag. Veckorna går ju fort som vanligt. Strålande väder och kul att jobba faktiskt. Men nu e man ju off work och kan sitta här och inbilla sej att man förändrar världen genom sitt bloggande. Speciellt om man har typ 2 unika besökare per dag. WOW!! 1:a april gick bra, blev inte lurad eller nåt. Inte har jag hittat nåt glas i maten heller....jag e inte så unik trots allt. Bonusen ligger långt bort i fjärran är jag rädd...... Nä jag har det rätt bra här under min lilla kork ek och jag behöver inte så mycket mer......FÖRUTOM NYA DS SÅKLART!!!! Aaaah, den måste man ju köpa, samlingen e ju inte komplett utan den lixom!! Om nån snäll varelse vill donera en gåva till en enormt DS hungrande liten flicka så mottages det tacksamt. Apropå aprilskämt, för att byta ämne....När jag satt min vana trogen och läste morgontidningen till frukost (ok, vuxenvarning!!) så var jag så inne på att hitta skämtet att jag till inte trodde på nånting. Jobbigt. T.o.m dödsannonserna kändes påhittade.  Än idag e jag osäker på om finanskrisen var ett skämt eller om dom verkligen skulle servera fläsk korv på ålderdomshemmet  den dagen...vem vet, det kanske bara var ett april skämt???
jajaj se la vi (vet att det inte stavas så men jag orkar inte skanna hjärnan och hitta den faktiska stavningen)
Puss på er, nu ska jag se på "Halv 8 hos mej".......KUL!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0